top
حضور پرتال جامع کودک در نمایشگاه قرآن

حضور پرتال جامع کودک در نمایشگاه قرآن

کارگروه مهدکودک های پرتال جامع و تخصصی کودک: بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن ضمن حضور در بخش نهادها و موسسات قرآنی می توانند با پرتال تخصصی جامع تربیت و سبک زندگی آشنا شوند.

حضور پرتال جامع کودک در نمایشگاه قرآن

انعکاس خبر حضور پرتال جامع و تخصصی کودک، در خبرگزاری شبستان

 

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بازدید کنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن می توانند با پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده ها به آدرس www.Mahdportal.ir در بخش نهادها و موسسات آشنا شوند که برای اولین در ایران به صورت هوشمند محتوای آن براساس سلیقه مخاطبین تغییر می کند.

بنابراین گزارش یکی از درگاه های جامع و تخصصی کودک، پرتال جامع تربیت و سبک زندگی شامل مقالات و مطالب آموزشی مکتوب و تصویری در زمینه تربیت اسلامی و سبک زندگی ویژه والدین و مربیان مهد کودک است که می تواند گذری مجازی به سوی معنویت باشد.

همچنین از دیگر بخش های پرتال جامع و تخصصی کودک، مهد کودک و خانواده، درگاه جامع پزشکی و سلامت با محوریت مطالب پزشکی و مقالات آموزشی در زمینه سلامت مادر و کودک در بخش های بارداری، تولد تا سه سالگی، مشکلات و بیماری ها، تغذیه و طب اسلامی است.
برای تبادل و به اشتراک گذاری مطالب کاربران، والدین، مدیران و مربیان مهد کودک ها و مدیران و کارکنان اصناف مرتبط با حوزه کودک یک جامعه مجازی و شبکه اجتماعی پیش بینی شده است.
پرتال جامع و تخصصی مهد کودک شامل وب سایت های متعلق به مهدها،بانک های اطلاعاتی، مهدهای قرآن و مهد کودک ها و یافتن مهد مناسب و مطابق با معیارهای مخاطبین توسط مشاورین مجرب است.

مهم ترین ویژگی های درگاه پرتال خانواده به مشاوره آنلاین و آفلاین تربیتی، بیمه تخصصی خانواده، طراحی اتاق کودک بر اساس معیارهای اسلامی، چاپ آلبوم و تقویم کودک شما، نشریه و خبرنامه رایگان است.
علاقه مندان به عضویت در پرتال می توانند کلمه "عضویت" را به سامانه 10009595374532 پیام و یا در غرفه نمایشگاه قرآن بخش نهادها و موسسات قرآنی پلاک 47 مراجعه کنند.
این پرتال برای توسعه فرهنگ دینی دربین جامعه با قیمت نازل در اختیارمهدکودک ها، مساجد و کانون های فرهنگی قرار می گیرد.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات